Hlavní obsah

Porsche ždíme z caymanu ještě víc, verze GT4 RS dostala speciální balíček úprav

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Porsche Cayman GT4 RS je nově oficiálně k dispozici i s balíčkem od dvorního úpravce Manthey. Už tak extrémně výkonný dvoumístný sporťák balíček vylepšení posunuje na další úroveň, o čemž vypovídá i jeho čas na Severní smyčce Nürburgringu, který je o 6,1 sekundy lepší než u standardní verze.

Foto: Manthey

Porsche Cayman GT4 RS Manthey

Článek

Závodní specialista Manthey se při vylepšování výkonu a jízdy v rámci Porsche Cayman GT4 RS vydal zajímavou cestou. Místo toho, aby zvyšovala výkon, se společnost zaměřila na aerodynamiku, odpružení vozu a další parametry. Čtyřlitrový benzinový šestiválec Porsche tak zůstal netknutý.

Foto: Manthey

Porsche Cayman GT4 RS Manthey

Úpravy začínají hned od přední části, kde je větší splitter a další aerodynamické ploutvičky po stranách. Pod kapotou je nový karbonový spodek pod motorem, který pomáhá zvýšit přítlak. Manthey také vyvinul nové zadní křídlo, které je o 3,4 palce širší a má výraznější koncovky než u standardního modelu.

Přepracováno bylo také odpružení vozu. Vzpěry nově nabízejí čtyři různé úrovně nastavení včetně odskoku a komprese. Pružiny jsou také o 20 % větší. Manthey dále upravil i ocelové brzdové vedení a přidal nové brzdové destičky. Upgrade završuje ještě speciální sada z uhlíkových vláken pro zadní křídlo, podběhy a přední nápravu.

Foto: Manthey

Porsche Cayman GT4 RS Manthey

Porsche s touto úpravou zvládne německý Nürburgring zajet za 7:03,121, což je o 6,179 sekundy rychleji než standardní GT4 RS. Zajímavostí je, že je pak jen o čtyři sekundy pomalejší než legendární hypersport 918 Spyder.

První jízda s Porsche 718 GT4 a Spyder: Tady je laťka puristických sporťáků

AutoMoto

Reklama

Související témata:
Porsche Cayman

Související články

Výběr článků

Načítám