Článek
Navzdory poklesu ale čínské značky zaznamenaly druhý nejvyšší podíl na trhu v regionu v případě elektromobilů, hybridů i celkového podílu. V kategorii hybridních vozů klesl podíl čínských výrobců proti září asi o tři procentní body na 12,6 procenta. Podíl na počtu nových registrací elektromobilů klesl z 12,6 na 11,8 procenta. Elektromobily jsou pro čínské značky hlavní kategorií.
Automobilky Chery Automobile a Zhejiang Leapmotor Technology zaznamenávají letos prudký růst. Nabízejí cenově dostupné modely a pohon, který vyhovuje prioritám spotřebitelů. Výrobce Chery se svými značkami Omoda a Jaecoo zaměřil na trhy, kde lidé chtějí levnější auta. Při expanzi v regionu se zaměřuje na země, jako je Španělsko nebo Itálie.
Automobilka Leapmotor nyní rozšiřuje spolupráci se společností Stellantis, která je majitelem značek jako Fiat a Peugeot. Nyní soupeří s firmou BYD o nadvládu mezi čínskými značkami v prodeji elektromobilů na trzích, jako je Německo.
Září bylo pro čínské automobilky v Evropě významným měsícem, poprvé překonaly v podílu na trhu značky z Jižní Koreje. Letos čínské firmy rozšiřují prodej z čistě elektrických vozů na hybridní elektromobily, po kterých v Evropě roste poptávka.

