Článek
V loňském roce opustilo brány automobilky zhruba 5,2 milionu vozidel s logem Volkswagen, currywurstů se však v jídelnách společnosti a ve vybraných supermarketech prodalo přes 8,5 milionu kusů. Klobása podávaná s kečupem a kari kořením tak opět zlomila prodejní rekord a znovu se stala neprodávanějším produktem značky.
Firemní currywurst přitom společnost nabízí od roku 1973. Jeho výroba probíhá ve vlastním řeznictví, které je součástí závodu Volkswagen Service Factory, a jako každý jiný produkt automobilky má i vlastní katalogové číslo: 199 398 500 A.
Currywurst s logem slavné automobilky se nabízí ve více než 30 jídelnách společnosti, kioscích a společnost ho dodává také do vybraných supermarketů. Brzy se však nabídka i dostupnost podstatně rozšíří, jak upozornil Autocar.
Automobilka totiž přišla s novou verzí slavného pokrmu, která je připravena k vložení do mikrovlnky a okamžité konzumaci. Oproti původním klobásám je přitom nová verze do mikrovlnky již nakrájená na plátky a obsahuje i kečup s dostatečnou dávkou kari koření.

Volkswagen currywurst s kečupem
Nový pokrm, jehož přebal je ozdoben logem automobilky, bude od června tohoto roku dostupný v obchodech Edeka a Netto v severních a východních oblastech Německa. Následně se však plánuje dostupnost v celé zemi.
Rozšíření nabídky currywurstu přitom není jen šikovným kouskem, jak přitáhnout pozornost ke značce. Automobilka sice nezveřejnila detaily o výnosech z prodeje vlastních klobás, podle odhadů Autocaru by však měly ročně generovat sedmiciferné částky.