Článek
Plug-in hybrid Outlander PHEV spoléhá na klasický benzínový motor a elektromotor, v rodném Japonsku se právě začal prodávat. Evropané budou muset počkat do července, kdy se první vozy dostanou k dealerům. Zahájení výroby pro evropské trhy v japonské továrně Okazaki je plánováno na květen.
Evropská specifikace Outlanderu PHEV bude japonské podobná a s výjimkou povinných regulačních položek EU se bude odlišovat jinými brzdami a pneumatikami, jinak půjde o totožné modely.
Automobilka láká na extrémně nízkou spotřebu paliva – 1,9 l/100 km, tato hodnota platí pouze pro prvních sto kilometrů, kdy jsou dobity baterie, pak řádově vzrůstá přibližně na čtyřnásobek.
Jde o to, že evropský předpis na normovanou spotřebu paliva toto u hybridních automobilů nebere v potaz a výsledkem jsou pak normované a zcela nesmyslné hodnoty, na kilometry vzdálené reálným spotřebám paliva. Dojezd Outlanderu PHEV na jedno nabití činí pouhých 52 kilometrů; jak dlouho se nabíjí baterie, a jaká je jejich kapacita Mitsubishi neoznámilo.
Prodejní cena zatím nebyla oznámena, chybí i údaje o zrychlení či nejvyšší rychlosti. Jisté je, že kufr nabídne 463 litrů (měřeno metodikou VDA).