Hlavní obsah

Mitsubishi ukázalo další převlečený renault

2:19
2:19

Chcete-li článek poslouchat, přihlaste se

Mitsubishi pokračuje ve strategii přeznačkovaných renaultů. Nový crossover Eclipse Cross je převlečeným scénicem, půjde o jediný elektromobil v aktuální evropské nabídce značky.

Foto: Mitsubishi

Mitsubishi Eclipse Cross BEV

Článek

SUV Eclipse Cross druhé generace se zcela liší od svého předchůdce a spojuje elektrické základy Renaultu Scenic E-Tech s designovými prvky specifickými pro Mitsubishi. Nový model, vyráběný Renaultem ve Francii, bude prodáván výhradně v Evropě.

Eclipse Cross BEV se připojuje k rostoucí evropské řadě modelů značky Mitsubishi na bázi renaultů. Po modelech Colt (Clio), ASX (Captur) a Grandis (Symbioz) následuje další příklad strategie sdílení.

V segmentu kompaktních SUV se umisťuje pod model Outlander PHEV a stává se také druhým plně elektrickým modelem Mitsubishi v Evropě, po již nevyráběném městském voze i-MiEV.

Japonský styl je na scénicu nejzřetelněji patrný zepředu. Mitsubishi přepracovalo masku s výraznými dělenými LED světlomety. Vzadu se od Renaultu odlišuje grafikou LED světel a větší dávkou lesklých černých prvků, spolu s novým brandingem.

Foto: Renault

Pro srovnání: Renault Scénic E-Tech Electric

Profil vypadá povědomě, ale na D-sloupcích se objevují nové chromované ozdobné lišty a jiná jsou kola o průměru 19 nebo 20 palců. Celkově nový model ustupuje od proporcí kupé-SUV z prvního modelu Eclipse Cross, který byl uveden na trh v roce 2017 a v roce 2020 prošel faceliftem.

Novinka je postupně menší než předchůdce se spalovacím motorem, měří na délku 4 470 mm, rozvor je u elektromobilu tradičně výrazně větší a dosahuje 2 785 mm, samozřejmě kvůli zástavbě baterie v podlaze.

Uvnitř kabina využívá digitálního provedení Renaultu s 12,3palcovým přístrojovým panelem a portrétní 12palcovou obrazovkou infotainmentu s integrovanými službami Google. Pro odlišení přidali Japonci nové možnosti pro interiérové ​​obložení a čalounění.

Pohon zajišťuje vpředu umístěný elektromotor o výkonu 160 kW, 218 koní, s baterií o kapacitě 87 kWh, která umožňuje dojezd přibližně 600 km. Baterie se umí dobíjet výkonem až 150 kW.

Nový elektromobil se bude vyrábět v továrně Douai ve Francii v rámci aliance Renault-Mitsubishi-Nissan, a to ještě od letoška.

Související témata:
Mitsubishi Eclipse Cross

Výběr článků

Načítám