Článek
Speciální edice k 25. narozeninám moc zajímavostí nepřináší. Proti standardní verzi jsou jiné tlumiče od firmy Bilstein, karoserie je nalakovaná speciálním odstínem červené metalízy. Zrcátka, přední sloupky a pevná střecha (hardtop) jsou lakovány v kontrastní černé.
Uvnitř jsou sedačky čalouněné bílou kůží a nechybí ani plaketa s pořadovým číslem. Kolik kusů z limitované edice se vyrobí, Mazda zatím nespecifikovala.
Nová MX-5 má zhubnout metrák
Zajímavější je šasi budoucí generace MX-5. Nový model, u něhož zatím není jisté, kdy se představí (patrně už příští rok), je věrný tradiční konstrukci, se kterou Mazda přišla v roce 1989. Základem je pohon zadních kol a vpředu umístěný čtyřválcový benzínový motor. Ten má být umístěn blíže středu vozidla pro co nejlepší rozložení hmotnosti.
Mazda tvrdí, že nová generace zhubne metrák, což by mohlo hmotnost auta snížit k hranici jedné tuny, což by byla fantastická hodnota. Rozložení hmotnosti mezi nápravy má být 50:50, což zaručí nízký moment setrvačnosti.
Mazda na novém roadsteru stále pracuje, nyní inženýři pracují na optimálním umístění sedadel. Více ale Mazda k novému modelu nesdělila.