Článek
Automobilky volí různé způsoby, jak přilákat zákazníky k pořízení nových vozů, zejména těch elektrických. Finské zastoupení společnosti Kia nyní přišlo s humornou kampaní, jejímž ústředním motivem je „osvěžovač vzduchu s vůní benzinu“, který si zákazníci mohou pověsit třeba na zrcátko.
Snímky osvěžovače zastoupení sdíleno prostřednictvím svých profilů na sociálních sítích, přičemž popisek na Instagramu v překladu uvádí: „Chybí vám vůně benzinu a zvuk palivového čerpadla uprostřed elektrifikace? Máme rychlý lék na abstinenční příznaky.“
„Osvěžovač vzduchu s vůní benzinu pomáhá při nejzávažnějších abstinenčních příznacích, které může způsobit přechod do nové éry motorismu.“ Ač by se mohlo zdát, že jde pouze o vtip, zastoupení pod příspěvkem dodává, že osvěžovač bude dostupný v omezeném množství pro kupující nového modelu Kia EV4.
Podle webu Carscoops, který na novinku upozornil, by se v osvěžovači vzduchu měly objevit vůně jako motorový olej, kovový nádech a chybět nebude ani trocha jasmínu a březové smůly. Spíš než benzin či benzinku tak může osvěžovač připomínat autoservis.
Novinka je přitom jednou ze součástí nové kampaně na propagaci elektromobilů ve Finsku, která by měla pracovat s humorem a narážkami na rozdíly mezi spalovacími a elektrickými vozy.

Reklama má upozornit na nový elektromobil Kia EV4