Článek
Výroba unikátního „elektrického hrbáče“ by měla začít v příštím roce. Ceny stroje se budou pohybovat kolem 70 000 amerických dolarů – což je více než 1 250 000 Kč. Výsledná suma bude záviset nejen na požadované kapacitě baterií, ale také na technických řešeních anebo barevných úpravách stroje. Dá se předpokládat, že každá objednávka bude řešena individuálně a tedy každé výsledné dílo bude originálem.
Vzhled motorky se těžko přirovnává k zažitým motocyklovým kategoriím. Podle tvůrců jde o záměr – už svým vzhledem chce stroj upozornit na to, že jde o něco přelomového. Onou přelomovou záležitostí má být elektromotor umístěný pod sedlem u zadního kola. Jeho celkový maximální výkon je ale pouhých 21 kW (28 koní). Tradiční deviza elektromotoru - vysoký točivý moment – zůstala. V tomto případě jde o 65 Nm. K dispozici je pochopitelně už od první otáčky motoru.
Dojezd stroje udává jeho tvůrce mezi 88 a 136 km v závislosti na stylu jízdy. Nabíjení akumulátorů neznámé kapacity zabere čtyři až šest hodin. Motocykl, který někteří považují spíše za maxi-skútr, váží 245 kg a jeho maximální rychlost je 120 km/h.
Kromě řemene, kterým je přenášena hnací síla od motoru na kolo, zaujme jednostranné zavěšení předního (i zadního) kola. Netradiční je i složitý mechanismus převodu řízení a také brzdové kotouče po obvodu kol. Samotnou stavbu motorky se snažil Kota Nezu zjednodušit do co možná nejmenšího počtu dílů tak, aby to vše mohlo fungovat jako stavebnice. Jediným nedomyšleným místem se může zdát umístění přístrojů. Jsou příliš daleko od zorného pole řidiče.