Článek
Exteriér vozu se vyznačuje jedinečným safírovým modrým lakem s kontrastními černými doplňky. Přední část zdobí speciální mřížka DS Luminascreen, která se rozsvěcuje v barvách francouzské vlajky. Ty mohou být na autě i skutečné – na předním nárazníku nechybí držáky. Vůz je také vybaven zatahovací plátěnou střechou a nese modro-bílo-červené znáčky.
Modrá tematika pokračuje i v interiéru, který je čalouněn luxusní alcantarou Dream Blue od pařížské značky Métaphores a kůží Nappa. Vše doplňují dveřní panely ze skládané látky, dodané rovněž pařížskou firmou Atelier Lognon, kontrastní prošívání a audiosystém značky Focal. Nejzajímavějším prvkem interiéru je však intarzie z žitné slámy, která byla obarvena a uspořádána do elegantního vějířovitého vzoru.
K výbavě vozu patří očividně červené a modré majáky a navzdory plátěné skládací střeše je vůz pancéřovaný. DS uvádí, že za úpravou stojí firma Centigon, sídlící opět v Paříž. Bližší podrobnosti však z bezpečnostních důvodů nesdělila.
Mnoho také není známo o technice, DS však uvedlo, že vůz má dojezd až 750 km. To naznačuje, že je založen na variantě Long Range s pohonem předních kol, která má baterii o kapacitě 97,2 kWh a elektromotor o výkonu 180 kW. Pancéřování však jistě vozu přidalo nějakou hmotnost a vlaječky zase odpor vzduchu, takže dojezd bude kratší.