Hlavní obsah

Ferrari testuje prototyp s dvanáctiválcem vpředu, možnou náhradu za 812 Superfast

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Neznámý maskovaný prototyp připomíná Ferrari Roma, ale zvuk a neobvykle dlouhá kapota ukazují na motor V12 pod kapotou. Je však možné, že s ním spolupracuje nějaké hybridní ústrojí.

Foto: Ferrari

Ferrari (Ilustrační foto)

Článek

Italská automobilka Ferrari se v poslední době soustředí na představování sporťáků s motorem uprostřed, ale to neznamená, že by zapomněla na své grand tourery s motorem vpředu.

Video, které se objevilo na kanálu Varryx na YouTube, specializujícím se na kamuflované prototypy, ukazuje maskované Ferrari Roma s podezřele dlouhou kapotou.

Kromě ní je také upravený přední nárazník s většími vstupy vzduchu, a hlavně, zvuk auta ve videu připomíná V12 mnohem víc než přeplňovanou V8 či V6.

Samozřejmě, větší jistotu nemáme, ovšem kdyby Ferrari chystalo náhradu za model 812 Superfast, nebylo by na tom nic divného. Ten je totiž důkladnou modernizací modelu F12berlinetta, který přišel na trh před deseti lety.

Ferrari představuje novou špičku, 812 Competizione má výkon v astronomických otáčkách

AutoMoto

Již z dřívějška je známo, že nástupce 812 bude postavený na nové platformě, ohlášené v roce 2018. Ta umožňuje různou délku rozvoru náprav a počet sedadel uvnitř. Také pojme pohon všech kol i elektrifikaci. I SUV Purosangue na ní bude stát.

Podle webu Motor Authority, který zprávu přináší, je téměř jisté, že nástupce 812 bude mít dvanáctiválec. Co ale jisté není, je, zda k němu dostane taky nějakou elektrifikaci. Spekuluje se o tom, že ostrá 812 Competizione, která se světu ukázala loni, byla posledním dvanáctiválcovým ferrari bez elektrifikace či přeplňování.

Reklama

Související články

Výběr článků

Načítám