Hlavní obsah

Ferrari představilo jedinečné kupé BR20

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Poněkud neitalsky působící označení BR20 je jméno nejnovějšího unikátního Ferrari, které automobilka vyvinula pro dlouholetého klienta. Pod kapotou je, jak jinak, dvanáctiválec bez přeplňování.

Foto: Ferrari

Ferrari BR20

Článek

Ferrari, stejně jako řada dalších špičkových automobilek, svým stálým zákazníkům nabízí možnost nechat si postavit auto přesně podle svých představ, bez velkého ohledu na to, co značka běžně nabízí. Samozřejmě si za to nechá patřičně zaplatit – tak moc, že se cenu veřejnost většinou vůbec nedozví.

Foto: Ferrari

Ferrari BR20

Elegantní stříbrný fastback s názvem BR20 je nejnovějším takovým výtvorem maranellské automobilky, postaven je na základech modelu GTC4Lusso. Z něj má pohonné ústrojí, což znamená 6,3l vidlicový dvanáctiválec o výkonu 690 koní bez jakéhokoliv přeplňování a unikátní pohon všech kol s druhou převodovkou na přední straně motoru, skrz niž jsou v určitých situacích poháněna přední kola.

Foto: Ferrari

Ferrari BR20

Změn na voze ovšem nebylo málo. Karoserie je kompletně nová a nejvíc to je vidět na zádi vozu. Z interiéru zmizely zadní sedačky, takže střecha může klesat pozvolna a delší dobu. Na zádi také našly místo kanály pro vedení vzduchu a nový spoiler.

Vpředu jsou nová světla, širší maska a příčný karbonový díl na jejím horním konci, který decentně odkazuje na ostatní produkty divize Ferrari pro jedinečné stavby. Nová jsou také kola, jsou klasická stříbrná o průměru 20 palců.

Foto: Ferrari

Ferrari BR20

Křiklavosti zbavený zevnějšek ladí s interiérem, kde byste také hledali výstřelky marně – všude je tmavohnědá kůže, karbon a dubové dřevo. Místo zadních sedaček vidíme plochu pro uložení zavazadel, což znamená víc prostoru pro náklad, kdyby třeba nový majitel s vozem chtěl vyrazit napříč Evropou na dovolenou.

Foto: Ferrari

Ferrari BR20

Stejně jako Ferrari nezveřejnilo, kolik zákazník za vůz zaplatil, nesdělilo samozřejmě, ani odkud pochází, natož jeho identitu. Uvedlo pouze, že byl součástí procesu vývoje vozu.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám