Článek
Představa, že by někdo přišel se svým autem do automobilky s tím, že ho chce kompletně přestavět, aby bylo unikátní na světě, je poněkud podivná. Ale jsou lidé, kteří na to mají a firmy, které to dokážou. A tak Ferrari postavilo tuhle specialitku s označením MM (zcela jistě jde zkratku Mille Miglia).

Ferrari 458 MM Speciale
Vůz je prakticky celý znova překarosován. Na první pohled to tak úplně jasné není, ale při srovnání s fotografií klasického Ferrari 458 Italia vyjdou najevo zásadní rozdíly. A je jich dost. Vlastně je jich tolik, že jde o kompletně novou karoserii, včetně desetipaprskových kol.
Vůz v bílé barvě Bianco Italia s trikolorou uprostřed odhaluje, že zůstala vlastně jen zadní světla, skla, zrcátka a difuzor. Nový je přední nárazník, kapota, dveře, blatníky… Všechno šlo pryč a nastoupily nové díly vyrobené z uhlíkového kompozitu.

Ferrari 458 MM Speciale

Ferrari 458 MM Speciale
V interiéru je nový audiosystém a celou přístrojovou desku pokrývá kůže v kávovém odstínu.
Kolik dal majitel za přestavbu, nevíme. To je samozřejmě tajemstvím. Ale vzhledem k tomu, že jde o unikát, nemusí se majitel bát, že by cena nějak klesala. Naopak. Dnes je investice do automobilových specialit lepší než do akcií. Výnos je v řádu desítek i stovek procent.