Hlavní obsah

Co beste rád, stréco? Hlasová asistentka Škody na apríla mluví hanácky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Každý rok na prvního dubna si kdekdo střílí ze svého okolí. Někdo zajímavě, někdo jen aby nahonil kliky na sociálních sítích. I letos, přes pandemii koronaviru, je vtípků od automobilek celá řada. A některé z nich se vážně povedly.

Foto: Petr Horník, Právo

Asistentka Laura ve škodovkách má podle automobilky rozumět i Hanákům. Bohužel vzhledem k datu, jen žertem. (Ilustrační foto)

Článek

Proslulý apríl, první duben, letos připadl na dobu, kdy na celém světě běsní koronavirus. Dalo by se tedy soudit, že na vtipy není prostor, ale taky namítat, že bez nich by zprávy byly plné neřádu a že humor musí být, i kdyby na chleba nebylo.

Necháme na vás, ke kterému názorovému proudu se zařadíte. Pár vtípků z automobilového světa nicméně naši pozornost zaujalo - zejména Škoda, která nyní kromě Čechů myslí i na Moraváky s tím, že jim bude asistentka Laura dobře rozumět. A že oni budou rozumět jí.

V krátkém videu sice ukazuje jen hanáčtinu, ale prý Laura rozumí všem moravským nářečím.

Audi místo jednotlivých variant němčiny u modelu R8 konečně splnilo, co slibuje číslovka v názvu, a „nabídlo” osmimístnou variantu.

Jeden z českých prodejců konkurenční značky BMW se zase chce svézt na vlně popularity SUV a crossoverů a „nabízí” model X7 jako luxusní čtyřdveřový kabriolet.

České zastoupení značky Porsche přichází konečně s řešením problému lidí, kteří chtějí jet na dovolenou obytným vozem, ale zároveň nechtějí přijít o zážitky za volantem sporťáku a táhnout ho na přívěsu jim přijde neekonomické.

Vtípků není ušetřena ani formule 1, aktuálně kvůli koronaviru pozastavená. Zpravodajský web wtf1, který se jí zabývá, uvádí, že královnu okruhového motorsportu koupila společnost Disney a chce postavit trať v jednom ze zábavních parků Disney World.

A konečně, pokud byste chtěli nový parfém, řešení nabízí čínská značka BYD. Nová vůně je prostředkem, jak „vybudovat své sny” a kombinuje vůně „oblohy bez uhlíku, dobíjecích baterií a solárních panelů”.

Reklama

Související články

Výběr článků

Načítám