Článek
Verze CS je v současnosti k mání u sedanu a kombi M3 nebo kupé M4, nyní míří opět i o třídu níže, nabídne ji kupé M2.
Vizuálně se liší většími nasávacími otvory v přídi nebo koly, nejvíce však zaujme zadní spoiler, takzvaný ducktail, který je ve tvaru kachního ocasu. Tento prvek, známý z klasických sportovních vozů, dodává M2 na dramatičnosti, přitom má i funkční aerodynamický význam.
V interiéru jsou odlehčená sedadla s výrazným tvarováním, jež jsou známá z větších modelů. Stejně jako u jiných variant CS zde v zájmu redukce hmotnosti chybí klasická loketní opěrka, nahrazuje ji karbonový panel.
Divize M snížila hmotnost speciální edice oproti standardnímu modelu M2 o přibližně 30 kilogramů. Toho bylo dosaženo mimo jiné díky řadě vnějších a vnitřních komponentů z uhlíkových kompozitů. Standardně je vozidlo také vybaveno kovanými koly z lehké slitiny.
Pod kapotou je řadový šestiválec o objemu tří litrů se dvěma turmodmychadly, který se používá ve standardním modelu M2. Zde však byl maximální točivý moment zvýšen o 50 Nm na 650 Nm, k dispozici je navíc v širokém rozsahu otáček mezi 2650 a 5730 1/min.
Z nuly na sto pod čtyři sekundy
Motor dosahuje maximálního výkonu 390 kW/530 k při 6250 1/min, přičemž maximální otáčky motoru dosahují až 7200 1/min. Dále došlo i k úpravě charakteristiky plynového pedálu.
Verze CS prolomila čtyřsekundovou bariéru v akceleraci z nuly na 100 km/h, zvládne to za 3,8 sekund. CS má také specificky nastavené odpružení a výkonnější brzdový systém. Zvolit lze rovněž semislickové pneumatiky vhodné na okruhové použití.
M2 CS vznikne v omezeném, avšak blíže nespecifikovaném počtu kusů. Vůz bude na trh uveden na konci léta 2025. Cena novinky je v České republice stanovena na 2 798 900 Kč včetně DPH.