Článek
Co se změnilo? Při pohledu zepředu si všimněte nově tvarovaných předních světlometů. Ty mohou být za příplatek tvořené výhradně ze světelných diod (LED). Jinak tvarované jsou ledvinky tvořící masku chladiče. Nové jsou i čtyři barvy karoserie a pět typů litých kol.
Uvnitř BMW X3 jsou nové držáky na nápoje s posuvným krytem ve středovém panelu a standardně dodávaný kožený volant. V nabídce jsou čtyři nové druhy čalounění.
Novinkou je i automatické ovládání víka zavazadlového prostoru pohybem nohy pod okrajem zadního nárazníku, což je technologie, která se objevuje i v některých modelech od Volkswagenu a Fordu.

BMW X3 (2014)
Upravené turbodiesely: mírně vyšší výkon, mírně nižší spotřeba
Nová generace celohliníkových dvoulitrových vznětových čtyřválců využívá přímé vstřikování common rail se solenoidovými vstřikovači a pracuje se zvýšeným plnicím tlakem 2000 bar (200 MPa). Díky tomu se výkon u turbodieselových motorů nepatrně zvýšil a klesla spotřeba paliva cca o 5–10 procent.

BMW X3 (2014)
Kupříkladu u X3 xDrive20d je ze 135 kW/184 k u původní verze nynějších 140 kW/190 k a točivý moment vzrostl ze 380 na 400 Nm. Tento nárůst parametrů stlačil čas potřebný ke zrychlení z 0 na 100 km/h o 0,4 s na 8,1s – což není úplně málo.
Vrcholem mezi naftovými motory je přepracovaná verze motoru 35d. Řadový třílitrový šestiválec nabízí výkon 230 kW/313 k a točivý moment 630 Nm.

BMW X3 (2014)
BMW X3 můžete mít s pohonem zadních kol (pouze jediná verze - 118d), případně ve verzích xDrive jako čtyřkolku, která ke standardně poháněné zadní nápravě v případě potřeby připojí i tu přední.
Ceny zatím nebyly oznámeny, v Česku bude prodej zahájen zkraje letošního léta.

BMW X3 (2014)