Hlavní obsah

Automobilka Infiniti má nové logo

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Po pouhých sedmi letech automobilka Infiniti, luxusní odnož Nissanu, aktualizuje své logo a zároveň zavádí vlastní vůni a zvukový podpis.

Foto: Infiniti

Nové logo Infiniti

Článek

Aktualizace identity značky je více než jen aktualizované logo, zahrnuje změny marketingových materiálů, maloobchodních prodejen a v některých případech i samotného produktu.

Pro Infiniti, která se před lety nakrátko objevila i na českém trhu, jde více o evoluci než revoluci včetně vylepšeného loga, nové architektury pro dealerství a zavedení vůně a zvuku.

Foto: Infiniti

Evoluce loga Infiniti od roku 1998

Počínaje emblémem to bude již počtvrté, co luxusní odnož Nissanu lehce mění grafiku, přičemž poslední změna nastala v roce 2016. Nová vizuální identita se ve skutečnosti skládá ze dvou částí: nového 3D emblému, který uvidíte na všech sériových vozidlech, a ploché 2D verze, která zahrnuje modernější estetiku.

V druhém případě je písmo „Infiniti“ tenčí a mezery mezi písmeny jsou širší. Logo „nekonečné silnice“ je také štíhlejší a v kombinaci s novým písmem prý klade větší důraz na linii horizontu. 3D verze na přídi automobilů navíc dostane podsvícení.

I vůně je pro výrobce automobilů důležitá, Infiniti má svou charakteristickou. Spíše než v novém Infiniti bude svěží vůně použita na akcích značky a s volitelnými difuzory dostupnými pro prodejce. Byla namíchána nejmenovaným japonským „mistrem vůní“. Zahrnuje náznaky dřeva hinoki, tedy japonského cypřiše, sugi coby japonského cedru a yuzu, japonského citrusu.

Podobně jako u parfému bylo vytvořeno nové zvukové logo a také hlavní skladba, která bude opět použita při budoucích aktivacích, ve videoreklamách, a dokonce i jako hudba pro prodej. Změn doznají i prodejny, z Evropy se ovšem Infiniti již stáhlo a hlavním trhem je pro značku Severní Amerika.

Infiniti se stahuje ze západní Evropy. V Česku se neprodává už čtvrtým rokem

AutoMoto

Nová kompaktní platforma prověří soudržnost aliance Renault–Nissan–Mitsubishi

AutoMoto

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám