Hlavní obsah
České metro v Soulu Foto: archiv CzechTourism

České metro v Soulu má přivábit více jihokorejských turistů

Romantické noční Hradčany, Staroměstské náměstí nebo také Český Krumlov či Mikulov si od 1. března prohlížejí pasažéři na frekventované trase 7 metra v jihokorejském Soulu. Obrázky tam byly instalovány v rámci společné kampaně agentury CzechTourism a tamního tour operátora Hana Tour.

České metro v Soulu Foto: archiv CzechTourism
České metro v Soulu má přivábit více jihokorejských turistů

Česko doporučená destinace měsíce března – poznejte Moravu, takový název nese nová kampaň, která zve cestující v soulském metru do srdce střední Evropy.

„Kampaň vychází z konceptu nejsilnějšího korejského tour operátora, který se snaží ve spolupráci s národními turistickými boardy každý měsíc soustředit pozornost na jednu destinaci a udělat z ní téma na sezónu, což se později zpravidla výrazně odrazí i na prodeji zájezdů,“ popisuje ředitel zahraničního zastoupení CzechTourism v Koreji Michal Procházka.

Krásy Česka nezdobí jen soulské metro, díky kampani se dostaly také do médií. Především na internet a sociální sítě. Poběží také na obřích obrazovkách v nejvytíženějších stanicích metra jako Gangnam, Samseong či Hongik University, ale zbarví i český vagón soulského metra 57 kilometrové trasy 7, projíždějící populární čtvrtě jako Cheongdam, Nonhyeon či Yoido.

Autentický design

„V patnáctimiliónové metropoli se v metru každodenně soustředí obrovské množství lidí. Vizuály umístěné na uzlových stanicích a populárních linkách jsou výhodnou příležitostí, jak oslovit cílovou skupinu, v tomto případě formou turistických balíčků a poznávacích zájezdů do ČR – podobně jako u nás takto fungují polepy tramvají,“ doplnil Procházka.

Tulipány před lednickým zámkem

Foto: archiv CzechTourism

Vnější i vnitřní stranu českého vagónu krášlí brandové pohledy na Prahu, ale také na historický Český Krumlov, Mikulov či fotografie jarních tulipánů před zámkem Lednice v Lednicko-valtickém areálu zapsaném na seznamu UNESCO. Podlaha je potištěna vzorkem pražské dlažby. Plánuje se, že české metro bude jezdit až do konce května 2016.

Morava jako horká novinka

Kampaň s Hana Tour je realizována zároveň při příležitosti uvedení prvního korejského mono balíčku zaměřeného pouze na ČR, v jehož devítidenním programu (Praha-Olomouc-Kroměříž-Lednice-Valtice-Mikulov-Český Krumlov-Praha) operátor představuje nově také Moravu.

„Korejci oceňují především romantický ráz našich historických zachovalých měst, hudbu, pivo, loutky, ale i původní kulturu a tradice. Proto si myslíme, že má smysl nyní představit například nejen města zapsaná na seznamu UNESCO, ale také moravský folklor,“ sdělila generální ředitelka CzechTourism Monika Palatková.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků