Hlavní obsah

Na pražském letišti si můžete zkusit, jaké je cestování v business class

Novinky, jky

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Skoro každý už o tom od někoho ve svém okolí slyšel, ale jen málokdo to vyzkoušel. To poměrně přesně platí pro cestování v tzv. business class, tedy obchodní třídě. Luxusní místa si obvykle platí movití lidé či jimi cestují podnikatelé, za které letenku platí firmy. Nizozemské aerolinky KLM se nyní rozhodly představit svůj luxus širší mase, a to do 12. listopadu přímo v odletové hale druhého terminálu Letiště Václava Havla.

Na pražském letišti si můžete zkusit, jaké je cestování v business classVideo: Novinky

 
Článek

Je to kuriózní pohled chodit po Terminálu 2 a sledovat lidi, jak dokola zkoušejí sklápění sedaček, které na rozdíl od těch v ekonomické třídě mohou být sklopeny až do vodorovné polohy. A podle našich zkušeností je tato aktivita přesně tím, co lidé dělají, když se poprvé v životě usadí v sedačce obchodní třídy na dálkovém letu.

„O výstavu našich business class sedaček je velký zájem. Po Basileji a Grazu je Praha třetí středoevropskou destinací, kde mohou cestující na letišti vyzkoušet komfortní sedadla a dozvědět se více o našich službách. Tímto krokem chceme k obchodní třídě přilákat širší okruh cestujících,“ uvedl Jan Kropáček z Air France–KLM.

Akce na pražském letišti bude trvat do 12. listopadu a lidé mohou díky soutěži aerolinek vyhrát i opravdové letenky v business class.

Série inovací

„Letiště Praha se v rámci své komunikace snaží podporovat všechny letecké dopravce a informuje veřejnost o rozvoji nových linek i o navyšování jednotlivých frekvencí letů,“ řekla Novinkám Kateřina Pavlíková z tiskového oddělení Letiště Praha.

Aerolinky KLM v poslední době spustily sérii inovací, mezi které patří příjem palubních vstupenek a informace o letu přes WhatsApp nebo komunikace s pracovníky aerolinek přes Messenger. Úplnou novinkou je pak začlenění umělé inteligence, robota BB. Právě touto formou se nizozemské aerolinky snaží ještě více zrychlit a zefektivnit obsloužení zákazníků. A kde BB zatím nestačí, nastoupí tradiční lidské zdroje.

Reklama

Výběr článků

Načítám