„Videospot s letní tematikou se točil v červenci a srpnu, v budoucnu bychom na něj chtěli navázat i pozvánkou zimní. V klipu, který je vypracován v české a anglické variantě, se střídá dynamika záběrů, což je v současné době v reklamní tvorbě velmi aktuální ztvárnění,“ vysvětlil náměstek hejtmana Ivan Strachoň, který doufá, že minifilm osloví všechny věkové kategorie a vzbudí zájem o kraj u tuzemských i zahraničních turistů.

„Od doby natočení posledních propagačních spotů už uplynulo pár let, stále vzniká něco nového a cestovní ruch se dostal na kvalitativně vyšší úroveň, o čemž ostatně svědčí i zájem návštěvníků, který v poslední době podle údajů Českého statistického úřadu stále roste,“ dodal.

Nový videospot mohou lidé zhlédnout na internetu, k vidění bude i na akcích typu Dnů NATO, gastrofestivalu Jak šmakuje Moravskoslezsko nebo na mezinárodních veletrzích World Travel Market v Londýně a Tourism and Events Expo v polské Ostródě. Vysílán bude také na palubách letadel ČSA.