Majitelé nové kavárny v Tchaj-peji pracovali s předpokladem, že dívky fascinuje svět panenky Barbie, která za poslední desítky let zastínila svou oblíbeností většinu jiných dětských hraček. Její růžový svět proto přenesli do reality. Tento podnik je první, kterému Mattel, jakožto výrobce slavných panenek, dovolil oficiální propojení se značkou Barbie.

Hned během prvního dne se strategie využití tohoto dívčího idolu ukázala jako funkční. Návštěvnice si posezení v rozlehlém prostoru kavárny pochvalovaly. Nejen proto, že se na chvíli přenesly do svého vysněného světa, ale také z praktického důvodu. Veškeré občerstvení je tu totiž označeno číslem, které ukazuje jeho kalorickou hodnotu.

Nikoho asi nepřekvapí sytě růžový interiér. Co ale za povšimnutí stojí, je designově nápaditý nábytek. Například na zadní straně opěradel všech židlí je motiv korzetu, gauče jsou semišové a v retro stylu.

Obsluhují živí Kenové i Barbie

Na stěnách jsou namalované módně oděné Barbie a servírky vypadají jako živé panenky. Koho by napadlo, že tu pracují ale výhradně ženy, mýlil by se. Místní personál má poměrně silné mužské zastoupení v řadách cukrářů i číšníků.

Zakoupit si tu lze jako suvenýr například kelímek na nápoje, samozřejmě s motivem Barbie. Cena menu nabízených v čase oběda, odpolední kávy nebo večeře se v průměru pohybuje okolo 10 dolarů, české turisty tedy přijde na zhruba 190 korun.

Vybudování tematické kavárny o rozloze 660 metrů čtverečních vyšlo v přepočtu téměř na 32 miliónů korun. Stálo to ale za to, už nyní se podnik stal atraktivním místem pro turisty z celého světa.