Toto pružení má název C-Tronic a snižuje světlou výšku o 35 mm. Jeho hlavní zbraní je ale to, že dokáže pružně reagovat na jízdní podmínky. Na nerovném povrchu, kde by byla upravená pružicí jednotka příliš tvrdá ve svém standardním stavu, dokáže samočinně nastavit jemnější pružení a dokonce vyrovnávat malé náklony vozu.

Jenže nejen podvozek si budou moci zákazníci opravdu vychutnat. Jeho vlastnosti totiž vyniknou teprve ve spojení s extra výkonným motorem. A Carlsson to s nimi opravdu umí. Z původního GL 500 s výkonem 285 kW dokázal vymáčknout až 320 kW a točivý moment 600 N.m při 2800 ot./min. Maximální rychlost se tak zvedla na 248 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h zvládne za 6,1 s.

Vzhled není zrovna extra upraven - není zatím důvod. Jen pořádný černý lak a extra velká dvaadvacetipalcová kola dokáží s vozem opravdově divy. Cenu vozu zatím výrobce nezveřejnil.