Audi prezentuje svůj model Q7 jako sportovní SUV. Firma Nothelle se tohoto tvrzení chytla a udělala z něj pořádný sporťák po všech stránkách.

Vizuálně se změnily přední nárazník (snížil dost světlou výšku), nové prahy, zadní nárazník i spoiler, vzadu vykukují čtyři větší koncovky výfuku a další drobnosti. Samozřejmostí jsou i nová kola Novedra IX Sport ve třech různých možnostech povrchové úpravy - černé, titanové a vysoce lesklé briliantové. Na nich jsou nasazeny pneumatiky Kumho o šířce 295 mm s profilovými čísly 30 až 22. Až 2,3 tun těžký automobil však také potřebuje pořádně posílit brzdovou soustavu. I zde má Nothelle připravený slušný kit.

Jenže tohle není hlavní deviza vozu. To pořádné překvapení čeká pod kapotou. Audi zde nasazuje dva motory: třílitrový turbodiesel (171 kW) a osmiválcový zážehový agregát 4,2 l (257 kW). Ohromnou "lokomotivu" plechů však lze posílit na různé způsoby - vznětový motor lze pouze načipovat přímo v řídicí jednotce, nebo nainstalovat N TRONIC BOX od firmy Nothelle. Výsledkem je vyšší výkon (202 kW) i točivý moment (600 N.m při 1750 ot./min). Chiptuning stojí 1100 eur, o 400 eur víc stojí N TRONIC BOX.

Třetím způsobem je takzvaný BULLCHIP, který extrémně zvyšuje výkon a točivý moment a to až na hranici únosnosti dílů motoru. Ten je však laděn individuálně, takže nelze říct výsledné výkonové charakteristiky.

Jenže pak zde máme ještě osmiválec. Ten nedisponuje turbodmychadlem, tedy ani chiptuning zrovna moc nepomáhá. Proto se v Nothelle rozhodli, že instalují bi-turbo. Pak agregát vykazuje brutálních 427 kW a 720 N.m při 3200 ot./min.