Nová litá kola a následně kovaná kola jsou určena na řady S, R, M a E. Designově jsou oba ráfky na špičce - jsou jednoduchá a přitom je na nich vidět kvalita. Na středu jsou vytlačeny názvy kol a logo výrobce. Kola s jedenácti paprsky jsou buď jednodílná (1/11), nebo trojdílná (3/11).

Zásadní výhodou ráfků je jejich technologický pokrok. Kola jsou po odlití kompletně kovaná, což zvýší jejich hustotu a tvrdost. Kování se ale neprovádí pouze na límci, ale i na paprscích. Výrobní náročnost se také odráží na ceně. Ta je více než trojnásobná, než u klasických litých modelů. Až do Německa však pro kola nemusíte, značka má své zastoupení i v České republice.

Nabídka rozměrů u typu 1/11 je zatím malá - od 8,5x19" do 10,5x20". To 3/11 UL už má na výběr více možností. Pro třídu M a R je maximální průměr ráfku 23" a "esko" se musí spokojit s jedenadvacítkami.