Článek
Ford začal právě v Česku prodávat vynikající focus RS, pro zájemce o sportovní automobil mají ještě jednu, levnější možnost. Je jí nový paket ST-Line, který je sportovní jenom naoko, kdo chce komfortní auto se sportovním vzhledem, toho by novinka mohla zaujmout.
Co se změnilo? Jiná je mřížka přední masky, tmavé kryty předních mlhových světel a hlavně spoiler na předním nárazníku (u Fiesty ST-Line), respektive modifikovaný nárazník u focusu ST-Line. Dále zaujmou zvýrazněné prahy a zadní difuzor, u menšího z obou modelů doplněný ještě spoilerem.
Specifická kola, výkon motoru stejný
Specifická jsou i litá kola, lakovaná šedým metalickým odstínem Rock Metallic. Pro fiestu mají rozměr 16 palců, focus dostal o palec větší. Podvozek je snížený o 10 mm. V interiéru - jehož fotografii zatím Ford nezveřejnil - najdete sportovní sedadla, sportovní volant a hliníkové pedály.
Na výběr je pro fiestu jedna motorizace (litrový tříválec s turbem, 92 kW/125 k), v případě focusu si lze vybrat buď z benzínového, nebo naftového agregátu. Oba mají zdvihový objem 1,5 litru, vznětový má 88 kW/120 k, benzínový pak 110 kW, neboli hezky postaru 150 koní.
Tuzemské zastoupení už zveřejnilo i prodejní ceny: Fiestu ST-Line koupíte od 390 990 korun a Focus ST-Line stojí nejméně 474 990 korun.