Vörsteiner se zaměřil především na vnější vzhled a aerodynamiku, výkon motoru zůstal stejný. Na přední kapotě je nové efektní vyboulení a otvory pro přístup vzduchu. Vpředu je také možné si všimnout přepracovaného malého spoileru, který je vyroben z uhlíkového kompozitu. Stejný materiál je použit i vzadu namísto standardního plastu. Vzadu je nový difuzor, čtveřice koncovek výfuku samo sebou zůstala.

Namísto standardních dvacetipalcových litých kol má upravená verze 22 palcová kola. Ta jsou obutá do pneumatik Michelin PS2.

O pohon X6 M se stará sériový benzínový osmiválec, který najdete i v BMW 750i. Tento 4,4 litrový přeplňovaný motor přináší výkon 408 kW, tedy 555 koní. Největšího výkonu motor dosahuje při 6000 otáčkách, v rozmezí 1500 až 5650 otáček je k dispozici nejvyšší točivý moment 680 Nm.

Sprint z nuly na stokilometrovou rychlost zvládne X6 M za 4,7 vteřin a nejvyšší rychlost je omezena při tradičních 250 km/h.. Kombinovaná spotřeba paliva dosahuje bezmála 14 litrů.

Cenu za úpravy sděluje Vörsteiner na vyžádání.