Toto auto už ve svém sériovém provedení neoplývá zrovna malým sebevědomím. Jeho 425 koní dokáže teréňák rozhýbat ve stylu sportovních vozů. Jenže Delta 4x4 se podívala jak na tradiční exteriér (což je dominanta firmy), tak i na vnitřnosti.

Úpravou sacího a výfukového potrubí a úpravou elektroniky se výkon vyšplhal až na 499 koní (367 kW). To znamená, že stokilometrovou rychlost, když startuje z klidu, zvládne vůz za méně něž pět sekund.

Dune Project Delta 4x4Dune Project Delta 4x4foto: Novinky/Delta 4x4

K vysokému výkonu byl upraven i podvozek. Ale trochu jinak, než byste čekali. Byl totiž zvednutý o 100 mm. Spolu s ohromnými třiadvacetipalcovými koly to znamená, že vůz je opravdu extrémně vysoký. Přesto  by měl být stále bezpečný i přes vysoký výkon motoru. Na pohodlí se tady totiž moc nehraje, ale spíš na solidní jízdní vlastnosti.

Dune Project Delta 4x4 - nový výfuk vyvedený středem.Dune Project Delta 4x4 - nový výfuk vyvedený středem.foto: Novinky/Delta 4x4

Aby pod podvozkem nevál vítr jak na Sahaře, je přední nárazník upraven a snížen o 50 mm. V něm je navíc zabudován pořádný naviják, který by měl auto vytáhnout ze šlamastyky. Auto navíc je vybaveno světly, která jsou ideální na terénní vyjížďky.

Na střeše jsou klasické „pátračky“, ale u blatníků kol jsou zasazeny malé diodové svítilny, jenž osvítí i okolí vozu, aby bylo vidět i na překážky, které se ztratí z úhlu svitu reflektorů.