Článek
Firma z Leonberg-Höfingenu nepřipravila žádné super výkonné monstrum, ale pohrála si s čtyřkolkou Porsche 997, a to i ve verzi S. Výsledkem je tuningová lahůdka - nepřeplácaná, s vysokým výkonem a super podvozkem.
Je jasné, že TechArt se především zaměřil na motor. U Porsche 911 Carrera 4 je to agregát o objemu 3,6 litru, u modelu Carrera 4S pak o dvě desetiny větší. Firma se zaměřila na mapování procesorové jednotky a úpravu sání. Výsledkem je dalších 11 kW u obou variant (tedy 250 kW resp. 272 kW).
Zvýšením výkonu vzrostla i maximální rychlost o 5 km/h (285 a 293 km/h) a na stovku zrychlí vůz skoro půl sekundy rychleji (v sériové verzi 5,1 s obě verze).
Ti, kteří nejsou spokojeni s už tak výborným podvozkem Porsche, mohou si objednat speciální úpravu, která byla připravena ve spolupráci s firmou Bilstein. Na přední nápravě lze po instalování nových pružin a tlumičů snižovat světlou výšku o 25 mm. Vzadu je pak vůz možné snížit až o 35 mm. Nastavení lze pořádně přitvrdit, aby na závodní trati bylo co nejlepší a při vyjetí na běžnou silnici mu dát zase trochu "volnosti" a změkčit ho.
Samozřejmostí je i možnost instalace již známého stavitelného podvozku PASM, který TechArt upravil i do jiných modelů.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.
Nutné je také nasazení nových kol. Ta mají ráfky až o průměru dvacet palců a na nich jsou pneumatiky o rozměrech 235/30 ZR 20 vpředu a 305/25 ZR 20 vzadu.
Vzhled vozu je sice důležitý, ale v tomto případě jde ruku v ruce s aerodynamikou. TechArt vždy dbá na to, aby všechny úpravy vzhledu vylepšily i jízdní vlastnosti. Nový přední spoiler, upravený difuzor na zádi a především modifikované křídlo mají menší odpor vzduchu a přitom zvyšují přítlak na nápravy ve vysokých rychlostech.
Interiér je kombinací perfektní kvality kůže a jejího zpracování (barva kůže je na přání), prvotřídních doplňků (hliníkové pedály, nová hlavice řadicí páky) a standardní exkluzivity značky Porsche.