Článek
Jak je u firmy zvykem, základem je pořádně změnit vzhled. Nový přední i zadní nárazník, prahy, mřížka chladiče bez loga seatu či čtveřice pořádných kanónů vzadu opravdu s vozem udělaly zázraky. Nyní je to opravdu kvalitní sportovní kousek už od pohledu.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti
K tomu samozřejmě přispívají i velká devatenáctipalcová kola vlastního designu a nízkoprofilové pneumatiky. Ale vzhled není všechno, takže JE Design poupravil i techniku podvozku. Kompletní pružicí jednotky byly vyměněny za nové, které nyní mají stavitelnou tuhost a snižují vůz o 30 mm. Také brzdy dostaly větší kotouče a vpředu i větší čtyřpístkové třmeny.
A co s motorem? Zájemcům o zvýšení výkonu může firma nabídnout třeba úpravu dvoulitrového turbodieselu 103 kW, který po přečipování zvládne 130 kW. Vůz pak má větší maximální rychlost (210 km/h) a zrychlení z 0 na 100 km/h spadne o sekundu na 8,9 s.
Samozřejmě, že všechny úpravy mají schválení TÜV, a tedy i po malé administrativní proceduře i u nás.