Na tomhle autě nehledejte velké změny na vzhledu. Stačí toho málo - dvacetipalcová kola se sportovními pneumatikami o rozměrech 245/30 R20 vpředu i vzadu, čtyřnásobná chromovaná koncovka výfuku a karbonový jazyk u předního nárazníku. To je vše.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

To hlavní ale čeká pod kapotou. Aby bylo co ladit, byl vybrán za terč technického útoku přeplňovaný čtyřválec o objemu 2,0 l.

Předělávka motormanagementu není dnes už žádnou zvláštností. Oettinger si však vše dělá sám a nespoléhá se na specializované firmy rozesílající vstřikovací procesorové mapy ve velkém. Výsledný výkon po zásahu firmy nyní šplhá na 172 kW (původně 147 kW) a točivý moment povyskočil na 380 N.m (280 N.m).

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti

Zdá se vám to málo? Pak jistě budete uspokojeni druhým stupněm, který už však zahrnuje přestavbu mnohem složitější. Bylo zapotřebí zvětšit kapacitu podávacího palivového čerpadla, upravit vstřikovací charakteristiky trysek, zvětšit mezichladič stlačeného vzduchu, naladit sání i výfuk, nasadit sportovní průchodnější katalyzátor a samozřejmě i dát novou procesorovou jednotku. Tak a teď si držte čepice - z dvoulitru s přímým vstřikem paliva dokázali vydolovat 257 kW a 470 N.m! Oettinger TT dokáže s tímto motorem atakovat stovku za 5,7 s a maximální rychlost vzrostla na 270 km/h. (původně 240 km/h a 6,6 s.

Ještě bychom chtěli osvěžit paměť - nedávno tu byla úprava Audi TT 2.0 TFSI od firmy ABT. Maximální výkon však zde byl "pouhých" 199 kW. [celá zpráva]