Jméno Loremo znamená Low Resistance Mobile, tedy automobil s nízkými odpory. Takový skutečně Loremo LS (nebo GT) je. Již jednou jsme si tento extrémně lehký vůz (450 kg) představovali. Dejme si tedy takové malé kolečko po technických specifikacích vozu ještě jednou - karoserie a interiér vyrobené z plastů, kola s pneumatikami s nízkým valivým odporem jsou nasazena na nezávislém zavěšení kol (vpředu upravený McPherson, vzadu netradiční vlečená ramena), motor dvou- nebo tříválec turbodiesel, výkon 15/36 kW, maximální rychlost 160/200 km/h, spotřeba pod 2/3 l na 100 km.

Podle výroku představitelů značky má Loremo velké plány s prodeji. Nyní je vůz připravený k prodeji a za cenu 15 000 euro ve verzi LS a 20 000 euro u GT (420 000 resp. 560 000 Kč). Mnichovská značka chce v prvním roce výroby prodat až 10 000 kusů.

Elektřina na X-Prize

Jenže Loremo hodlá vyhrát cenu X-Prize, která je dotována multimiliónovou výhrou. Tentokrát však nepůjde jako v minulém ročníku o komerční dobývání vesmíru, ale o automobil s co nejnižší spotřebou, který bude v roce v letech 2009 až 2010 připraven k výrobě. Hodnotit se bude jeho přínos k ekologii, ekologická výroba, spotřeba, technická připravenost a další hlediska.

Loremo hodlá do soutěže vstoupit, ale jelikož mezi 31 přihlášenými konkurenty jsou takové značky jako ZAP, Tesla Motors nebo Team Velozzi, musí se také zajímat o tzv. ZEV (Zero Emission Vehicle) vozidla. Elektromobil by tak měl být do té doby připraven a jeho základ bude v současném vozítku.