Informace o automobilu se objevily jen chvíli před autosalonem. Nebylo jich mnoho a fotografie odhalovaly jen několik detailů. Celkově je auto mnohem zajímavější. Je totiž ohromné. Něco jako velké X5, ale bez velkých zadních dveří ve tvaru kombíku. Vzhled vozu bude asi to hlavní, co zákazníky potáhne - v tom šéfdesignér Leclercq udělal opravu velký kus práce.

Technika vozu o rozměrech 4,88 x 1,98 x 1,7 m (rozvor 2,93 m) je typická pro BMW. Pohon všech kol xDrive má ale další systémovou novinku - Dynamic Performance Control (kontrola jízdní dynamiky při pohonu všech kol).

:. Detail zádě BMW X6 

Jenže i BMW potřebuje uspokojit svět, který se dnes ukazuje v "zeleném" světle. Ekologii bylo dáno zadost hybridním pohonem ActiveHybrid. Tato technika je zcela nová. Dva elektromotory totiž mohou pracovat ve všech režimech. Jejich pevný převod je k převodovce připojen pomocí planetového soukolí. To dokáže roznést točivý moment elektromotoru ve všech otáčkách motoru i jízdním režimu. Aby se z toho převodovka "nezbláznila", bylo nutné jí dát plynulý převod ECVT.