Hlavní obsah
Škoda (Ilustrační foto) Foto: Škoda

Škoda bude hrát na cenu, Seat na emoce. Koncern Volkswagen mění strategii

Koncern Volkswagen chce pečlivěji sledovat překrývání nabídky svých značek a jednotlivé automobilky více zaměřit na různé segmenty trhu. Seat by mohl konkurovat Alfě Romeo, Škoda se má postavit automobilkám Hyundai, Kia a Dacia.

Škoda (Ilustrační foto) Foto: Škoda
Škoda bude hrát na cenu, Seat na emoce. Koncern Volkswagen mění strategii

Pamatujete si na „Auto Emoción“, slogan značky Seat z doby zhruba před deseti, dvanácti lety? Automobilka se jeho ideji, tedy k autům, které hrají na emoce, dost možná vrátí. Podle koncernu Volkswagen se má začít směrovat do vyšších pater trhu, což by z ní mohlo udělat konkurenci pro italskou Alfu Romeo.

Seat el-Born

Foto: Seat

„V budoucnu chceme řídit identity našich značek jasněji. Seat by mohl znamenat emotivnější auta, jak ukazují modely Cupra. Škoda by se mohla více zaměřit na východní Evropu a na zákazníky, kteří hledají v prvé řadě funkčnost,“ uvedl šéf produktové strategie Volkswagenu Michael Jost pro web Automotive News Europe.

Zatímco v minulosti dokázal Seat oproti značce Volkswagen nabídnout auta levnější, ale podobně schopná, nyní to může být i naopak – Seaty mohou zdražit až nad úroveň značky Volkswagen.

Profilování Škody jako racionální značky není nové, automobilka zdůrazňuje praktičnost svých aut velmi často. Se svou současnou nabídkou je ale velmi úspěšná, a to i když není nutně levná.

Pod drobnohledem je i nabídka aut s logem VW. „Velmi pozorně hlídáme možné překrývání v produktových portfoliích všech značek. V Evropě nepředstavíme Tiguan Coupe, například,“ uvedl dále Jost.

Podívejte se na aktuální nabídku nových i ojetých aut Seat na Sauto.cz.

Podívejte se na aktuální nabídku nových i ojetých aut Škoda na Sauto.cz.

Podívejte se na aktuální nabídku nových i ojetých aut Volkswagen na Sauto.cz.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků