Hlavní obsah
Logo Voltswagenu Foto: Volkswagen

Volkswagen názorně předvedl, jak nemá vypadat aprílový žert

Volkswagen přiznal, že zpráva o přejmenování značky na americkém trhu na Voltswagen of America byl jen aprílový žert a marketingový tah. Potvrdil tak informaci, kterou dříve přinesla agentura Reuters.

Logo Voltswagenu Foto: Volkswagen
Volkswagen názorně předvedl, jak nemá vypadat aprílový žert

Když člověk čte prvního dubna zprávy, nikdy si nemůže být jistý, jestli se zrovna nejedná o „apríla”. Jenže když ty zprávy čtete o dva dny dřív, i zpráva o přejmenování americké divize německé automobilky Volkswagen na Voltswagen může být přijata jako pravdivá, jak se taky stalo v podstatě na celém světě.

Automobilka tak chtěla nazývat elektromobily ve své americké nabídce, zatímco konvenčním modelům mělo zůstat jméno Volkswagen. Cílem mělo být zdůraznění snahy firmy na poli elektromobility.

Jak ale automobilka přiznala, změna byla skutečně aprílovým žertem a nic takového v plánu není. „Společnost Volkswagen of America nebude měnit název na Voltswagen. Zpráva o přejmenování byla v duchu aprílového žertu. Měla přitáhnout pozornost k uvedení elektromobilu ID.4 na trh a naznačit náš závazek, přinést elektrická auta všem,” uvedl mluvčí firmy.

Jméno Volkswagen znamená „lidový vůz” a první auto téhle značky, které do popkultury i povědomí automobilových fanoušků vstoupilo jako Brouk, příp. něm. Käfer, vznikalo jako vůz pro široké masy lidí – proto „lidový vůz”. Aprílový název vyměnil lid („Volk”) za jednotku napětí, tedy volt.

Podívejte se na aktuální nabídku nových i ojetých aut Volkswagen na Sauto.cz.

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků