Hlavní obsah

Indický Renault Kiger chce nabídnout spoustu místa na malém půdorysu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Jménem připomíná tygra, vizuálně je velmi odvážný a uvnitř má kromě údajně nejprostornějších zadních sedaček ve své třídě taky docela velký kufr. Renault Kiger se ovšem bude prodávat jen v Indii.

Foto: Renault

Renault Kiger

Článek

Zatímco Škoda svůj malý crossover pro Indii ukázala teprve v maskování. Renault už ho představil kompletně - přivítejte Renault Kiger. A slovo „malý” berte vážně - s rozvorem náprav 2500 mm a délkou pod čtyři metry je přeci jen nezanedbatelně menší než chystaný kushaq.

Škoda ukázala maskovaný kushaq

AutoMoto

Nejodvážnější na něm je vnější design, třebaže svítící linka přes celou šířku přídě, kterou zaujal stejnojmenný koncept v minulém roce, se do vzhledu produkční verze nedostala. I tak ale vůz nedává dojem, že by měl být laciným autem pro rozvojovou zemi.

Foto: Renault

Renault Kiger

Kabina už tolik odvážná není, vidíme veskrze tradiční kapličku přístrojů, trčící displej infotainmentu nebo kruhové ovladače klimatizace. Kiger podporuje připojení Androidu Auto či Apple CarPlay a přístrojový štít nabídne buď „digibudíky” ve stylu amerických aut 80. let, anebo moderní displej, jako v evropských renaultech.

Foto: Renault

Levnější verze přístrojového štítu je designově zajímavá.

Z další výbavy stojí za zmínku bezdrátová nabíječka telefonů, možnost volby jízdních profilů nebo bezklíčový přístup a start. Zajímavý je také zavazadelník o objemu 405 litrů v základním uspořádání, což je na auto o délce 399 cm víc než slušné číslo. Zároveň mají mít dost místa i cestující na zadních sedačkách - prostor pro nohy je tu podle tiskových materiálů nejlepší ve své třídě.

Foto: Renault

Interiér nevypadá nuzně.

Pod kapotou mají být dva motory, oba benzínové tříválce o objemu jednoho litru. Slabší verze nemá přeplňování a nabídne 72 koní a 96 Nm a lze ji spojit s pětistupňovou manuální či automatickou převodovkou. Silnější verze má turbo a pochází z evropského clia - nabídne 100 koní a 160 Nm a standardem je manuální převodovka. Později má v nabídce přibýt bezestupňová převodovka CVT.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám