Hlavní obsah

Fiat omladil ikonickou pětistovku, změny proběhly hlavně uvnitř

Novinky, maž

Fiat hovoří o 1800 změnách proti verzi před faceliftem, podle všeho jde o hodně nadnesené číslo. Hlavní změny proběhly uvnitř vozu, všechny motorizace nově plní nyní povinnou emisní normu Euro 6.

Foto: Fiat

Fiat 500 (facelift, 2015)

Článek

Novodobá reinkarnace nejznámějšího italského auta přišla na svět před osmi lety, Fiat nyní přichází s důkladným faceliftem. Co se nyní změnilo? Nové jsou světlomety (vpředu s diodami pro denní svícení), nová je i grafika a barevné provedení zadních svítilen. Mírných změn doznala i přední maska a nárazník. Nové jsou i dva barevné odstíny (celkem jich je 16), některé lze kombinovat s odlišně lakovanou střechou. Změnil se i design litých kol, ta mají rozměr 15 nebo 16 palců.

Uvnitř je nový multimediální systém Uconnect s pětipalcovým dotykovým displejem. Nový je tvar volantu a změny se dotkly i barevného provedení interiéru a sedaček. V interiéru by měl být větší klid, protože přibyla hluková izolace.

Foto: Fiat

Fiat 500 (facelift, 2015)

Foto: Martin Žemlička, Novinky

Nový Fiat 500 sice oproti svému originálu, který motorizoval (nejenom) Itálii, docela narostl. Stále je to ale roztomilé auto, za kterým se spousta lidí otočí.

Všechny motory – jsou čtyři – nově plní Euro 6. Nabízí se tak benzinová dvanáctistovka o výkonu 51 kW (lze koupit i LPG verze), z benzínových je dále v nabídce přeplňovaný dvouválec 0.9 TwinAir (62 a 77 kW). Jediným zástupcem pro milovníky černé pistole je čtyřválcová třináctistovka MultiJet s výkonem 70 kW. Těch 1800 změn se ale stále nemůžeme dopočítat...

Prodejní ceny se od dosavadní verze patrně lišit nebudou, nová pětistovka bude k dostání od konce léta.

Foto: Fiat

Fiat 500 (facelift, 2015)

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám