Podíl Škody Auto na oficiálním českém trhu nových osobních automobilů dosáhl 47,59 % (oproti 46,72 % dosaženém za první čtyři měsíce tohoto roku). To představuje 29 441 prodaných osobních automobilů.

V první pětce podle počtu prodaných osobních automobilů nyní za vítěznou mladoboleslavskou automobilkou figuruje značka Renault (3 736 prodaných vozů, pokles o 14,41 %), která si vyměnila místo s vloni druhým Peugeotem (3 592, beze změny). Následuje Volkswagen (3 474, + 9,35 %) a Opel (2 858, +17,81 %).

Užitková vozidla kat. N1 (do 3 500 kg celkové hmotnosti)

V této kategorii byl v meziročním porovnání stejných období roku 2003 a roku 2002 po dlouhé době zaznamenán nárůst prodeje o 6,95 %, což představuje prodeje vyšší o 404 ks vozidel. Prodáno bylo celkem 6 221 ks vozidel (za stejné období roku 2002 to bylo 5 817 ks).

Nejúspěšněji prodávanou značkou zůstává značka Ford (prodej 1 097 ks, což znamená pokles prodejů o 4,53 %), následují značky VW (prodej 826 ks, pokles o 14,23 %), Peugeot (prodej 614 ks, nárůst o 52,36 %), Citroen (prodej 585 ks, nárůst o 66,19 %) a Opel (553 ks, nárůst o 119,44 %).

Oproti osobním automobilům zde ve srovnání s rokem 2002 "první pětku" opustily značky Renault, Škoda a Mercedes Benz (za leden až květen 2002 na třetím až pátém místě), které byly vystřídány značkami Peugeot, Citroen a Opel.