Italský server italspeed.it, specializovaný na automobily (a jak jinak než především italské) přinesl informace, že po první verzi "adaptable 4x4" pracuje nyní Ferrari na další verzi. Ta má vyřešit všechny nešvary, které jsou s pohonem všech kol spojeny.

Především jsou to velké ztráty v systému a hmotnost, jež je ve sporťáku opravdu ostře sledovanou veličinou. Navíc Ferrari nechce přijít o svůj punc vozu se zadním náhonem, tedy v zatáčkách velmi jednoduše přetáčivého, když na řidičské umění je činěn stejný nátlak jako na vůz.

Proto se pravděpodobně bude jednat o systém přiřaditelného pohonu, který by byl zapínatelný od řidiče. Ten by se tak mohl rozhodnout, zda chce přenášet točivý moment na všechna kola, a bude tak chtít upravit jízdní vlastnosti na trochu jistější.

Nový pohon všech kol by podle Autocaru mělo převzít i sesterské Maserati. Zatím se však neví, kdy bude vše připraveno.