Článek
Tento sporťák má několik zajímavostí. Tou největší je asi jeho vzhled. Ultralehká karoserie z karbonu je naprosto hladká. Nic neruší proudění vzduchu. Pokud jede řidič sám, může zakrýt místo spolujezdce umělohmotným krytem a sklopit čelní sklo. Před sebou si může to svoje stavět do ideální polohy, která mu vyhovuje. Zpětná zrcátka se vyklápí z karoserie a je možnost je nechat zavřené i během jízdy (například na okruhu). Nastavitelná aerodynamika není ale jen v čelním skle či zrcátkách. Dá se nastavovat zadní křidélko či difuzor.
Další nespornou výhodou je nízká hmotnost neodpružených hmot. Na konstrukci podvozku se velkým podílem účastní karbon a speciální lehké materiály. Například i kola jsou vyrobena z uhlíkových vláken (tuto novinku jsme nedávno představovali jako tuning pro vozy Porsche [celá zpráva]). I díky lehkému podvozku váží vůz pouhých 546 kg.
Motor (zatím konstruktér nezveřejnil uspořádání, počet válců a zdvihový objem válců) by měl spalovat ethanol. Ten je ekologický a dobře výhřevný. Maximální výkon 200 kW a točivý moment 347 N.m při 3600 ot./min. Maximální rychlost vozu by měla být 257 km/h a na stovku snad zrychlí za 3,4 s.