Základ vozu pochází od Mercedesu, resp. AMG. Technika totiž pochází z Mercedes-Benzu SL 55 AMG. Dostal od něj do vínku téměř vše - motor, brzdy, podvozkové části... Jen o karoserii a konečný vzhled se postaral Fisker.

Velmi štíhlou karoserii ještě potahují prvky, jako jsou velmi zamračená čelní světla či tenké line světel zadních. Také kola posunutá celkem daleko od středu vozu dávají vozu vzhled střely. Však také mají proč, když pod kapotou pracuje vidlicový osmiválec 5,5 l AMG, který je ovšem upraven značkou Kleeman, která jej přeplňuje na výkon 454 kW. Samozřejmě, že nezůstaly nezměněny ani programy v centrální řídicí jednotce ECU a výfuk musel být zcela nově konstruován. Zpod vozu tedy vykukují dva výfuky o průměru 70 mm, které jsou napojeny na speciální metalické katalyzátory od již zmíněné firmy Kleeman.

Podvozek je špičkový - předu klasický závěs A rameny se čtyřmi body uchycení, vzadu víceprvkový pětibodový závěs. Aby bylo dosaženo perfektních jízdních vlastností, bylo na pružení použit systém ABC (Active Body Control), jenž známe z mercedesů. Čtyřokruhové brzdy jsou speciálně upraveny firmou Kleeman, aby vydržely vysoké zatížení. Proto získaly nový speciální povrch, který zvětšuje styčnou plochu i při výborném chlazení.

V interiéru najdeme pravou italskou kůži, DVD navigaci a sound systém BOSE, satelitní rádio, parkovací systém, hands free či číslem na středovém panelu, který říká, kolikátý ze série limitovaných sto padesáti vozů právě majitel řídí.