V základní výbavě nejlevnějšího modelu nechybí např. litá kola 16", tónovaná skla, nastavitelné sedadlo řidiče s bederní opěrkou, výškově nastavitelný volant, elektrické ovládání oken a zrcátek (zrcátka mají i el. vyhřívání), autorádio s CD MP3 přehrávačem a s ovládáním na volantu, klimatizace, čelní, ABS, boční a hlavové airbagy nebo dálkově ovládané centrální zamykání.

Další výbava je možná

Modely ve vyšším stupni výbavy LT přidávají např. litá kola 17", elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, kožené čalounění, palubní počítač, posilovač řízení s proměnným účinkem, zpětná zrcátka se systémem přiklápění ke karoserii, parkovací senzory, tempomat, autorádio s měničem CD disků, automatickou klimatizaci nebo protiprokluzový systém TC.

Prostornější díky větší karoserii

Nový model Epica v porovnání se svým předchůdcem o něco povyrostl. Jeho délka 4805 mm (o 35 mm více než předchozí model), šířka 1810 mm a výška 1450 mm v kombinaci s rozvorem dlouhým 2700 mm zaručují spoustu prostoru jak pro cestující, tak i pro zavazadla. Základní objem zavazadlového prostoru činí 480 l.

Dva šestiválce

Zážehové šestiválce 2.0 a 2.5 disponují výkony 105 kW a 115 kW. Díky těmto nim dokáže Chevrolet Epica zrychlit z 0 na 100 km/h za 11,8 s, resp. Za 10,1 s a maximální rychlost přesahuje 200 km/h. Motor o objemu 2,0 l je standardně propojen s manuální pětistupňovou převodovkou. Nejvyšší řada je vybavena pětistupňovou automatickou převodovkou, kterou je na přání k dispozici i pro menší motor. Kombinovaná spotřeba motoru o objemu 2,0 l činí 8,2 l/100 km (v případě verze s automatickou převodovkou 8,9 l/100 km). Model poháněný větším motorem o objemu 2,5 l si v průměru řekne o 9,3 l benzinu na 100 km jízdy.

Ještě do konce tohoto roku rozšíří Chevrolet svou nabídku motorů o přeplňovaný vznětový čtyřválec o objemu 2,0 l s přímým vstřikováním "common-rail" o výkonu 110 kW/150 k. Maximální točivý moment tohoto agregátu bude dosahovat hodnoty 310 Nm při 2000 ot/min. Tento agregát bude k dispozici s filtrem pevných částic DPF.