Hlavní obsah

Landwind se po roce vrací

Novinky, Jan Čech

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Po roce od tragického crash testu německého autoklubu ADAC se automobilka Landwind znovu vrací na Evropský trh. Změny, které byly na vozu provedeny, by mu měly napomoci k opětovnému získání důvěry.

Článek

Je to už dvanáct měsíců, co ADAC totálně rozbil tehdy nabízený a ve sto kusech již prodaný vůz Landwind, terénní automobil vycházející z Opelu Frontera. Po crash testu s totálně katastrofálním výsledkem se neprodal ani jediný kus, i když dovozce přední část vyztužil speciálním rámem. Nakonec se prodejce stáhl z trhu a začal na voze pracovat.

Nyní tedy Landwind disponuje zesílenou přední částí, která by měla pohlcovat více nárazové energie. Především se však změnil motor. Ten byl nahrazen novým o objemu 2,5 l z produkce VM Motori. Díky němu dokáže vůz splnit Euro 4.

Zajímavé je, že Landwind dokázal splnit všechny podmínky pro povolení pro provoz na pozemních komunikacích a nyní probíhá řízení pro udělení celoevropské homologace. Vozy se začnou prodávat ve Španělsku, Portugalsku a Francii v distribuční síti MG Rover, kterou vlastní jiná čínská automobilka.

Landwind nedávno představil v Číně nový velkoprostorový vůz, který by se mohl v příštím roce objevit i v Evropě [celý článek].

Anketa

Koupili byste si někdy automobil čínské provenience?
Ano, jsou levné a kvalitní
7,6 %
Ano, jsou levné a jejich kvalita bude brzy dostatečná
18,2 %
Nevím, nemám o nich informace
7,3 %
Ne, věřím jiným značkám
6,1 %
Ne, naprosto nevěřím jejich kvalitě
60,8 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 1913 čtenářů.

Reklama

Související témata:

Související články

Landwind představuje velkoprostorové auto

Čínská automobilka Landwind, nechvalně proslulá crash testem zatím jediného modelu SUV na bázi Opelu Frontera, představila v Číně nový velkoprostorový model....

Výběr článků

Načítám