Vozy bude vyrábět společnost Changan Ford, která je společným podnikem mezi Fordem a místní společností Changan Automobile. Ford nyní jedná s místními dodavateli, aby splnil vládní podmínku, podle které musí určité procento součástek být vyrobeno v Číně.

Volvo zaostalo se svým vstupem na čínský trh za konkurenty. Firma Audi, která patří německé automobilce Volkswagen, vyrábí vozy v zemi již několik let. BMW zřídilo svoji továrnu v Číně v roce 2003 a DaimlerChrysler staví v Pekingu továrnu, která by měla vyrobit ročně 25.000 vozů Mercedes.

Čína je třetím největším automobilovým trhem světa. Loni prodej osobních vozů v zemi stoupl o 21 procent na téměř čtyři milióny. Tempo růstu tak oživilo z předloňských 15 procent. V roce 2003 se prodej aut v zemi téměř zdvojnásobil. Od roku 2003 tempo růstu prodeje zpomaluje, protože vláda se snaží ochladit přehřátou ekonomiku a zhoršila přístup k levným úvěrům na nákup aut. Analytici očekávají, že letos prodej vzroste o deset až 15 procent. Volvo prodalo v roce 2004 v Číně pouze 3000 vozů, na celém světě to bylo 456 000.