„Inovativní a uživatelsky přívětivé uspořádání přístrojové desky a středového panelu,” o kterém se zmiňuje tisková zpráva, onen středový panel, jak ho známe, v podstatě vymazalo. A to ve prospěch jednak velkého displeje a jednak odkládacího prostoru pod ním, kam si řidič a spolujezdec odloží smartphony. Ty se bezdrátově připojí k palubnímu systému vozu a také se budou indukčně dobíjet.

Kaplička přístrojů a svislé rameno volantu zcela chybí.

Kaplička přístrojů a svislé rameno volantu zcela chybí.

Skica také ukazuje, že se designéři vzdali tradiční kapličky přístrojů. Nahradili ji prostým displejem, nikoliv nepodobně např. BMW i3. Všimněte si také nového dvouramenného volantu s nápisem Škoda místo loga. Aniž bychom chtěli být škarohlídi, připomeňme, že něco takového značka už vyráběla - v 80. letech minulého století.

Vůz stojí na platformě MEB, tedy základu koncernu Volkswagen pro elektromobily. To znamená, že např. nepotřebuje středový tunel. Přesto tu nějaký panel vidíme; tisková zpráva popisuje velký odkládací prostor a můžeme spekulovat také o tom, že tu bude sídlit ovládání převodovky.

Koncept Škoda Vision iV na první skici

Koncept Škoda Vision iV na první skice

Koncept Škoda Vision iV se představí na ženevském autosalonu, který své brány novinářům otevře 5. března. Tam si ho spolu s námi budete moci prohlédnout do detailu zvenčí i zevnitř.