Základní litrový motor o výkonu 44 kW zatím není v nabídce, nejlevnější fabii tak nyní pořídíte od bezmála 280 tisíc korun. Nově ale máte bohatší základní výbavu: bez příplatku je klimatizace, palubní počítač, chromovaný rámeček chladiče nebo diody pro denní svícení.

Rozdíl proti praktičtější verzi kombi činí stále velice snesitelných 14 tisíc, v minulosti to bylo o čtyři tisíce méně. Mírně, v řádu stokorun podražily metalické i speciální barvy. Novinkou je pak edice 100, oslavující sto let od vzniku samostatného Československa. Přináší sedačky prošívané barvami trikolóry a všitou vlaječku na boku sedaček.

Škoda Fabia (2018)

Škoda Fabia (2018)

FOTO: Škoda Auto

Škoda Fabia Combi (2015)

Škoda Fabia Combi (2015)

FOTO: Škoda Auto

Výhradně tříválce, žádný diesel

Nabídka motorizací zahrnuje výhradně tříválcové agregáty o objemu jeden litr. S dieselovými motory se již nepočítá, 1,4 TDI o výkonu 66 a 77 kW už v nabídce nefiguruje.

Porovnání cen Škody Fabia před a po faceliftu
MotorizaceCena před FLCena nová
1,0 MPI / 55 kW263 900 Kč279 900 Kč
1,0 TSI / 70 kW283 900 Kč294 900 Kč
1,0 TSI /81 kW309 900 Kč330 900 Kč
Zdroj: Škoda Auto

Co je nového proti verzi před faceliftem? Poprvé je v modelové řadě fabia využita diodová světelná technika pro přední světlomety i zadní skupinové svítilny. Světlomety a jiná maska chladiče jsou u omlazené verze jiné. V nabídce pro hatchback jsou nově až 18palcová kola.

Uvnitř byl upraven design přístrojového štítu, změněn je vzhled dekoračních prvků na přístrojové desce a nové jsou i dvoubarevné vzory potahových látek čalounění sedadel. Vzadu přibyly dva USB porty, v zavazadelníku nově najdete LED baterku a integrovaná škrabka umí změřit hloubku dezénu pneumatik. Nový je také oboustranný koberec pro zavazadlový prostor.