Článek
Vzhled auta se hodně přibližuje modelům 812 Superfast nebo GTC4Lusso, ale samozřejmě nezapře ani svého předchůdce. Auto je dlouhé 4,6 metru, široké 1,9 metru a vysoké 1,3 metru a jeho rozložení hmotnosti je velmi dobré – 46 % vpředu a 54 % vzadu.
Podívejme se ale do jeho útrob. Začneme interiérem, který je velmi elegantní a na pohled i celkem pohodlný. Také GT ve stylu Ferrari. Zajímavý je dotykový displej před spolujezdcem.
Pojďme ještě hlouběji. Pod kapotou je vidlicový osmiválec o objemu 3,9 litru s výkonem 441 kW. Točivý moment má 760 Nm. Zdánlivě se nic moc nezměnilo, ale opak je pravda. Tenhle agregát dostal nové prakticky všechny nejdůležitější části – písty, ojnice, hlavu válců… Z 0 na 100 km/h zrychlí auto za 3,5 sekundy a maximální rychlost je 320 km/h.
Auto s celohliníkovým podvozkem (to je velká novinka) pak má také sníženou spotřebu. Pravděpodobně právě díky tomu, že by vůz měl být výrazně lehčí. Takže informace o spotřebě hovoří o 10,5 litru na 100 km v kombinovaném provozu.
Víc toho zatím Ferrari neřeklo a fotek je zatím také málo.