Podvozek MQB bude sloužit v dalším autě. VW T-roc, k jehož premiéře se nyní schyluje, jej bude používat, společně s nejnovějšími agregáty, tedy litrovým tříválcem TSI a také s novou zážehovou patnáctistovkou. Uvidíme, jestli Volkswagen sáhne také k nějaké naftové verzi. Ještě na začátku roku se říkalo, že dostane dva diesely, ale v poslední době se najednou o nich nemluví. Tak uvidíme.

Volkswagen T-Roc

Volkswagen T-Roc

FOTO: Volkswagen

Volkswagen T-Roc

Volkswagen T-Roc

FOTO: Volkswagen

Každopádně se zdá, že Volkswagen neupustí od svého konceptu, kdy vozy SUV jsou sice v základu nabízeny jen jako dvoukolky, ale v případě zájmu jsou v cenících i vozy s pohonem 4x4. Tak by to mělo být i zde, což je trochu opačný trend, než jaký dnes preferují mnohé automobilky. Třeba Peugeot nebo Opel u některých svých crossoverů už zcela opustily techniku pohonu všech kol a nahrazují ji jen elektronickou úpravou stabilizace, ABS apod.

Volkswagen každopádně tímhle autem s délkou kolem 4,35 metru posunuje hranice SUV směrem dolů. Takže na středu je Volkswagen Tiguan, který pak má směrem nahoru sedmimístnou verzi Allspace. Směrem dolů pak bude právě T-Roc. Ten navíc bude oslovovat lidi svou originalitou. Už z prvních skic vidíme, že proti tiguanu je to zcela jiné auto. Více originální, které dostane velké možnosti individualizace.

Volkswagen T-Roc

Volkswagen T-Roc

FOTO: Volkswagen

Na karoserii tak půjde aplikovat dvoubarevný lak, interiér bude také hodně pracovat s barvami a počet prvků doplňkové výbavy, třeba kol, bude určitě vyšší, než je tomu obvyklé.