Dvoulitrový zážehový motor má čtyři válce a je přeplňovaný turbodmychadlem typu twin-scroll (dvě komory turbíny). Motor má dále přímý vstřik paliva a variabilní zdvih sacích ventilů. Jaguar se pochlubil, že turbodmychadlo má keramická kuličková ložiska snižující tření.

Samotný motor označovaný jako 30t má největší výkon 300 koní (221 kW) při 5500 otáčkách a největší točivý moment 400 Nm při 1500–4500 otáčkách.

Dále víme, jaké je zrychlení 0–100 km/h, které dosahuje hodnot 6,0 s (F-Pace), 5,8 s (XF), respektive 5,5 s (XE). Spotřeba osciluje mezi hodnotami 6,6–7,7 l/100 km dle modelu.

Tato motorizace je spojena výhradně s osmistupňovou automatickou převodovkou ZF a pohonem všech čtyř kol. Nabízet se bude – jak již bylo uvedeno výše – pro tři modely: XE, XF a F-Pace.