Šéf vývoje Maurizio Reggiani pro časopis CarAdvice řekl, že je těžké si myslet o elektrickém pohonu, že je vhodný pro supersportovní vozy. Akumulátory znamenají velkou váhu a ohromný prostor. A to dohromady se sportovními vozy jednoduše nejde. Lamborghini si prý nedokáže představit, jak by něco takového mohlo ve sporťáku fungovat.

A tak zůstane společnost věrná svým motorům V10 a V12. Jako úlitbu ekologii, která ale má své výhody v nárůstu výkonu, vidí možnost v plug-in hybridní technologii. Víme, že tenhle pohon bude mít nové SUV Lamborghini Urus (zde bude pracovat vidlicový osmiválec a elektromotor se souhrnným výkonem 484 kW).

Společnost tak nevylučuje, že by podobná technika mohla expandovat i do dalších modelů. Generální ředitel Stefano Domenicali k hybridům řekl: „Pokud jde o hybridizaci, myslím, že před sebou máme ještě roky, kdy budeme moci zůstat u struktury současných motorů V10 a V12.”