Kdyby tuhle nabídku udělala Toyota hned na začátku, když jako první přišla na trh s hybridními vozy, asi by to byl totální finanční nesmysl. Jenže dnes, kdy všechny automobilky světa chtějí hybridy a už pěkně dlouho na nich pracují nebo zkoumají jiné ekologické pohony, ale ještě nejsou tak daleko, aby to mohli vrhnout do světa, je to naprosto dokonalý nápad. Toyota jim tím pomůže k okamžitému a bezbolestnému seříznutí emisí, takže regulační úřady nebudou moct říct ani popel.

Zároveň tím pomůže sobě, kdy léty prověřenou a už milionkrát naklonovanou techniku nechá vydělávat ještě víc. Penetrace hybridních pohonů do jiných automobilek by tak snížila cenu tohoto systému, snížila cenu hybridních aut a hlavně zvýšila profit značky. A nejen s okamžitou návratností, ale dlouhodobě. Vždyť si představte, že Toyota by se stala na dalších několik desetiletí dodavatelem náhradních dílů třeba některých evropských automobilek.

Zatím prý podle časopisu Automotive News nemá Toyota žádnou nabídku, ale lze očekávat, že automobilky, které jsou s vývojem vlastních hybridních pohonů pozadu, na tuhle nabídku směle skočí.