Vylepšená verze elektrického golfu používá nové lithium-iontové akumulátory. Mají větší kapacitu než dříve - kapacita stoupla z 24,2 kWh na 35,8 kWh. Z běžné elektrické sítě je dobijete za zhruba šest hodin, na rychlonabíjecí stanici se na 80 procent kapacity dostanete za jedinou hodinu.

A teď to nejdůležitější: dojezd stoupnul dle evropské metodiky NEDC na 300 kilometrů, dle realističtější americké je to o sto kilometrů méně.

Volkswagen e-Golf

Volkswagen e-Golf

FOTO: VW

Elektromotor proti předchůdci posílil o 15 kilowatt a nyní nabídne rovných 100 kW. Zároveň vzrostl maximální točivý moment elektromotoru z 270 na 290 newtonmetrů. Stovku zvládne elektricky poháněný golf za 9,6 sekundy, nejvyšší rychlost zarazí při 150 km/h elektrický omezovač.

Novinkou uvnitř vozu je vylepšený multimediální systém s rozpoznáváním gest a nové asistenční systémy včetně autonomní jízdy v koloně do rychlosti 60 km/h.

V Drážďanech vyráběný automobil se začne prodávat příští rok. Cenu zatím výrobce neuvedl.

Volkswagen e-Golf

Volkswagen e-Golf

FOTO: VW